Τελευταία νέα
-
ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ
20 Απρ 2024
-
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ
20 Απρ 2024
-
Προετοιμασία για την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές για το σχολικό έτος 2024-2025
18 Απρ 2024
-
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΙΑΤΡΟ
18 Απρ 2024
-
4 ΑΠΡΙΛΗ 2024-Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας
07 Απρ 2024
-
ΚΟΠΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΙΤΑΣ ΤΗΣ Γ’ ΤΑΞΗΣ ΒΟΗΘΩΝ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
15 Μαρ 2024
-
Η προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή στις Σχολές Αξιωματικών και Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας
13 Μαρ 2024
-
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
16 Δεκ 2023
-
Εκπαιδευτική εκδρομή στα Τρίκαλα
07 Δεκ 2023
-
Εκπαιδευτική εκδρομή στο Βόλο
01 Δεκ 2023
-
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
29 Νοε 2023
-
Ολοκλήρωση Προγράμματος Erasmus+ από το 1ο ΕΠΑΛ Λαμίας
29 Νοε 2023
-
ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
26 Νοε 2023
-
Με επιτυχία υλοποιήθηκε από το 1ο ΕΠΑΛ Λαμίας καινοτόμο πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στην Νέα Υόρκη
23 Νοε 2023
-
Προετοιμασία για ηλεκτρονικές εγγραφές
15 Μαϊ 2023
Προτεινόμενα
Στο πλαίσιο του άξονα αξιολόγησης «Σχέσεις μεταξύ μαθητών» η ψυχολόγος του σχολείου κ. Κωνσταντίνα Καραγγέλη διοργάνωσε στις 31 Μαρτίου 2022 εκδήλωση με θέμα «Το Φαινόμενο του Σχολικού Εκφοβισμού».
Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε παρουσίαση σχετική με τον σχολικό εκφοβισμό, παρακολούθηση οπτικοακουστικού υλικού, δανεισμένο από το «Χαμόγελο του Παιδιού» και στο τέλος συζήτηση με τους μαθητές. Τα θέματα που παρουσιάστηκαν στην ομιλία σχετίζονταν με τις παρακάτω ενότητες: ορισμός και βασικά χαρακτηριστικά του σχολικού εκφοβισμού, πρόσωπα που συμμετέχουν και χαρακτηριστικά που φέρουν όταν εμπλέκονται στο φαινόμενο, στατιστικά δεδομένα του φαινομένου που αφορούν την Ελλάδα, συνέπειες και τρόποι αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού. Στη συνέχεια, προβλήθηκε οπτικοακουστικό υλικό στο οποίο παρουσιάστηκαν περιστατικά σχολικού εκφοβισμού, μέσω των οποίων αναδεικνύονταν όλες οι πτυχές του φαινομένου.
Μετά την ολοκλήρωση αυτών, ακολούθησε συζήτηση με τους μαθητές, η οποία στόχευε στην ευαισθητοποίησή τους σχετικά με το νοσηρό αυτό φαινόμενο που εκδηλώνεται, δυστυχώς, ακόμη και στους κόλπους του σχολείου. Επίσης, μέσω της τεχνικής του παιχνιδιού ρόλων (role playing) οι μαθητές μπόρεσαν να λάβουν τη θέση των παιδιών που έχουν βιώσει εκφοβισμό κι αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη καλλιέργεια της ενσυναίσθησης. Τέλος, συνειδητοποίησαν ότι κάθε μέλος της σχολικής κοινότητας έχει ρόλο και ευθύνη για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού. Ωστόσο, θα πρέπει όλοι να συνεργαστούν και να συνδράμουν στην εξάλειψη του φαινομένου. Αφού η αιτιολογία του εκφοβισμού είναι πολυπαραγοντική και η αντιμετώπισή του θα πρέπει να είναι πολυεπίπεδη.