Τελευταία νέα
-
ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ
20 Απρ 2024
-
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ
20 Απρ 2024
-
Προετοιμασία για την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές για το σχολικό έτος 2024-2025
18 Απρ 2024
-
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΙΑΤΡΟ
18 Απρ 2024
-
4 ΑΠΡΙΛΗ 2024-Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας
07 Απρ 2024
-
ΚΟΠΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΙΤΑΣ ΤΗΣ Γ’ ΤΑΞΗΣ ΒΟΗΘΩΝ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
15 Μαρ 2024
-
Η προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή στις Σχολές Αξιωματικών και Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας
13 Μαρ 2024
-
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
16 Δεκ 2023
-
Εκπαιδευτική εκδρομή στα Τρίκαλα
07 Δεκ 2023
-
Εκπαιδευτική εκδρομή στο Βόλο
01 Δεκ 2023
-
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
29 Νοε 2023
-
Ολοκλήρωση Προγράμματος Erasmus+ από το 1ο ΕΠΑΛ Λαμίας
29 Νοε 2023
-
ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
26 Νοε 2023
-
Με επιτυχία υλοποιήθηκε από το 1ο ΕΠΑΛ Λαμίας καινοτόμο πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στην Νέα Υόρκη
23 Νοε 2023
-
Προετοιμασία για ηλεκτρονικές εγγραφές
15 Μαϊ 2023
Προτεινόμενα
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το 1ο ΕΠΑΛ Λαμίας στα πλαίσια της υλοποίησης του προγράμματος Erasmus KA1 με τίτλο «Ένα σχολείο αλλάζει, μαθαίνει και εισάγει την καινοτομία και την αλλαγή» πραγματοποίησε τη δεύτερη από τις 3 κινητικότητες του προγράμματος με τη συμμετοχή δύο εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας στο σεμινάριο «The 4Cs: Creativity, Critical Thinking, Communication and Collaboration in Schools (Δημιουργικότητα, Κριτική σκέψη, Επικοινωνία και Συνεργασία στα σχολεία)» στη Φλωρεντία της Ιταλίας.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, που διήρκησε από τις 19 έως 24 Φεβρουαρίου 2018 παρουσιάστηκαν καινοτόμες πρακτικές διδασκαλίας βασισμένες στη δημιουργικότητα και κριτική σκέψη, πρακτικές δραστηριότητες στην επικοινωνία, συνεργατικές μέθοδοι για την ενίσχυση των βασικών δεξιοτήτων. Με βιωματικό τρόπο οι διδάσκοντες εστίασαν στην ενσωμάτωση των 4Cs σε κάθε πτυχή του προγράμματος σπουδών, σε πρακτικές δραστηριότητες για την προώθηση των 4Cs και χρήση νέων τεχνολογιών στην τάξη. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι δύο εκπαιδευτικοί πραγματοποίησαν επισκέψεις σε χώρους πολιτισμού και ήρθαν σε επαφή, συνομίλησαν και αντάλλαξαν απόψεις με εκπαιδευτικούς άλλων πέντε ευρωπαϊκών χωρών που συμμετείχαν στο σεμινάριο.
Οι γνώσεις που αποκόμισαν οι δύο εκπαιδευτικοί έχουν ήδη αρχίσει να ενσωματώνονται στην τάξη για να ενισχυθούν τα κίνητρα των μαθητών για μάθηση. Η συνολική εμπειρία κρίνεται εποικοδομητική, διεύρυνε τους ορίζοντες των συμμετεχόντων και τους έδωσε τη δυνατότητα προσωπικής και επαγγελματικής εξέλιξης.
Δείτε την Παρουσίαση .