Την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας πραγματοποίησε το τμήμα της Γ’ τάξης Βοηθών Φυσικοθεραπευτών , την Τρίτη 30 Ιανουαρίου, ανήμερα της Γιορτής των Τριών Ιεραρχών.
Ευχόμαστε Καλή χρονιά και καλή πρόοδο στους μαθητές μας.
Την Τρίτη 24/1/2023 πραγματοποιήθηκε στους χώρους του εργαστηρίου Φυσικοθεραπείας η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας.
Καλή χρονιά με υγεία σε όλους!!!
Την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε συνάντηση και ακολούθησε ομιλία του Σεβασμιότατου κ.κ. Συμεών στους μαθητές της A΄ Λυκείου του 1ου ΕΠΑΛ Λαμίας, με θέμα την Ενδοσχολική Βία, στα πλαίσια της δράσης του σχολείου μας "Η ενδοσχολική βία : πρόληψη και αντιμετώπισή της". Η συνάντηση έγινε στο Ενοριακό Κέντρο του Ιερού Ναού Αγίου Αθανασίου Λαμίας, παρουσία του Διευθυντή του 1ου ΕΠΑΛ κ. Γ. Ζάχου και των συνοδών – καθηγητών του σχολείου κ. Ε. Φουντούκη, κ. Π. Τζουβάρα, κ. Β. Χειροπούλου, κ. Ξ. Κουτσογιάννη και κ. Β. Νικολιδάκη. Στο χώρο φιλοξενίας παρουσιάστηκε ολιγόλεπτο επιμορφωτικό Βίντεο με θέμα την Βία μεταξύ των μαθητών. Ακολούθησε συζήτηση των παιδιών με τον Σεβασμιότατο σχετικά με τα φαινόμενα της βίας,την διαφορετικότητα και την μοναδικότητα του συνανθρώπου, την αγάπη και τον αλληλοσεβασμό. Στο τέλος της συζήτησης, ο Μητροπολίτης Φθιώτιδας προσέφερε στον διευθυντή του σχολείου μας την εικόνα του Οσίου Βησσαρίων καθώς επίσης στους καθηγητές και στους μαθητές , ενώ στο τέλος όλοι απόλαυσαν τα υπέροχα εδέσματα που ετοιμάσανε οι κυρίες του Ενοριακού Κέντρου.
Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία και με σκοπό την ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και, ευρύτερα, της κοινωνίας επί ζητημάτων ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας, την Παρασκευή 2-12-2022, η προβολή μιας κινηματογραφικής ταινίας που αφορούσε τον αυτισμό. Την ταινία παρακολούθησαν με ενδιαφέρον, οι μαθητές του τομέα Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού (β΄ και γ΄ τάξη). Επιπλέον, μαθητές του τμήματος Α΄3, παρακολούθησαν ταινία που αφορούσε τις σωματικές δυσμορφίες. Μετά το τέλος των ταινιών, ακολούθησε συζήτηση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που αφορούσε:
α) στην προάσπιση του δικαιώματος των μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση,
β) στην καταπολέμηση στερεοτύπων και προκαταλήψεων εντός της σχολικής κοινότητας και
γ) στην αναγκαιότητα σεβασμού της μαθητικής ετερογένειας.